3 תשובות
מסכימה עם התגובה מעליי^ זה נטו מה שאת מעדיפה יותר.. אבל אני אישית מעדיפה טיס (שירתתי בחיל האוויר עם טייסים בשירות ואני אוהבת את חיל האוויר מילדות)
נטו מה שיותר מעניין ומושך אותך
שואל השאלה:
אבל זה נחשב אותה רמה?
אנונימית