5 תשובות
תלוי לאן הולכים
תלוי במקום
שואל השאלה:
למסעדה
אנונימית
לאן אתם הולכים? בעיקרון תלבשי מה שנוח לך ומה שאת בדרך כלל לובשת.
את יכולה לשים גינס וחולצה ^ ולהביא גקט למקרה ויהיה לך קר.
אפשר לבוא עם ג'ינס טופ לבן או גופיית בטן לבנה וג'קט ג'ינס עם חגורה תיק וסניקרס או משהו