11 תשובות
אני חושבת שיש לה קול ממש יפה
יש לה שירים מאוד קליטים
היא מתלבשת ומופיעה בצורה דיי יחודית וזה ממש מושך אליה צומת לב
אני לא מקשיבה למוזיקה שלה אבל קשה לפספס שהיא אמנית טובה
יש לה שירים מאוד קליטים
היא מתלבשת ומופיעה בצורה דיי יחודית וזה ממש מושך אליה צומת לב
אני לא מקשיבה למוזיקה שלה אבל קשה לפספס שהיא אמנית טובה
לכל אחד יש טעם מוזיקה שונה. אני אישית חושבת שלבילי יש קול מדהים והשירים שלה מיוחדים ככ. ומה הקשר צמחונית?
עזוב איך שהיא נראית אני לא שומעת שירים שלה כי היא יפה או לא
עזוב שהיא צמחונית (טבעונית) אני לא שומעת שירים שלה בגלל מה שהיא אוכלת או לא אוכלת
וזה שיש לה קול לא יפה זאת דעתך, אני גם לא ממש אוהבת את הקול שלה אבל המילים.. בשביל זה אני שומעת שירים
עזוב שהיא צמחונית (טבעונית) אני לא שומעת שירים שלה בגלל מה שהיא אוכלת או לא אוכלת
וזה שיש לה קול לא יפה זאת דעתך, אני גם לא ממש אוהבת את הקול שלה אבל המילים.. בשביל זה אני שומעת שירים
ציצי
יופי זה עניין של טעם אז אולי את/ה חושב/ת שהיא לא יפה אבל יש הרבה שייחלקו עלייך/עליך
הוא מתאימה לסוגים מסוימים זה כמו שאני לא סובלת מזרחית -_-
היא יפה , יש לה מוזיקה טובה
שוש
שוש
מה קשור לאיך שהיא נראית מה אתה דפוק
מה הבעיה בזה שהיא צמחונית דבר ראשון
היא דואגת לסביבה שלנו לעומתך
דבר שני היא שרה מדהים המשמעויות שלה השירים שלה גם אם הייתה אשכרה מקשיב
אבל זה דעתך השגויה :)
היא דואגת לסביבה שלנו לעומתך
דבר שני היא שרה מדהים המשמעויות שלה השירים שלה גם אם הייתה אשכרה מקשיב
אבל זה דעתך השגויה :)
יפה עם מוזיקה טובה
לא נאה לך אל תשמע
כאילו אתה חתיך על חלל עם קול יוצא מן הכלל
לא נאה לך אל תשמע
כאילו אתה חתיך על חלל עם קול יוצא מן הכלל
דבר ראשון היא לא מכוערת וגם אם כן אז מה ודבר שני יש לה קול נדיר לא חייב להתחבר לכל אחד אבל לא חייב גם להגיד דברים רעים
באותו הנושא: