12 תשובות
תהפכי לcatwoman
כלום לא לדאוג דאדי כאן
תקבלי חתלת אם לא תלכי לרופא מחר תעשי מיאו
אם זה חתול רחוב לכי לרופא
תהפכי להיות קאטוומן
כל עוד לא ירד דם /השתפשף לא קרה כלום שתפי עם קצת מים
אנונימית
אנחנו מחוסנים מהרבה דברים ולדעתי יהיה בסדר, אבל בכל זאת באופן מיידי, החלטת רופא/ התייעצות עם רופא יהיו יותר ודאיות
אני יודעת שעברו כמה שעות אבל שיהיה לך את הידע הזה בכל מקרה אין מה להילחץ או משהו הכל בסדר 3> אבל טוב שתדעי הכל ואיך לטפל בזה (בדומה לטיפול של מד"א)
אם חיה(יונק) נושכת (רחוב/חיה שאימצת) אותך מיד צריך ללכת לנקות *בכמויות גדולות מאוד* של סבון ומים וללכת בדחיפות לבית החולים מחשש לכלבת גם אם אין כלבת עדיין לטפל ככה כדי שחלילה לא יהיה מצב ויש כלבת
כי בכלבת אחרי הופעת התסמינים זה 100 אחוז מוות
ושוב חייבת להזכיר שאין לך מה להילחץ הכל בסדר יש טיפול להכל וזה לא צריך להלחיץ אותך כתבתי את זה בכללי שיהיה לידע כי חשוב לדעת מה לעשות במקרה ולא יודעים
אם חיה(יונק) נושכת (רחוב/חיה שאימצת) אותך מיד צריך ללכת לנקות *בכמויות גדולות מאוד* של סבון ומים וללכת בדחיפות לבית החולים מחשש לכלבת גם אם אין כלבת עדיין לטפל ככה כדי שחלילה לא יהיה מצב ויש כלבת
כי בכלבת אחרי הופעת התסמינים זה 100 אחוז מוות
ושוב חייבת להזכיר שאין לך מה להילחץ הכל בסדר יש טיפול להכל וזה לא צריך להלחיץ אותך כתבתי את זה בכללי שיהיה לידע כי חשוב לדעת מה לעשות במקרה ולא יודעים
אנונימית
לרוב כלום.. כולנו מחוסנים
את תתפוצצי למיליון סוכריות מנטה מחר
תשטפי וחא יקרה כלום
תמשיכו עם המינוסים אני אוהב אתזה
תשטפי וחא יקרה כלום
תמשיכו עם המינוסים אני אוהב אתזה
חתול רחוב? מסוכן ומלא מחלות
תבדקי את זה לכי לרופא כמה שיותר מהר
תבדקי את זה לכי לרופא כמה שיותר מהר
ללכת רופא
אולי כלבת
חשוב לבדוק
אך לא להילחץ
יש טיפול
אולי כלבת
חשוב לבדוק
אך לא להילחץ
יש טיפול
אנונימית
באותו הנושא: