4 תשובות
שואל השאלה:
אז ביג זה ממש לא ככה
היי, סטודנטית
מבחנים קורים בתקופת מבחנים. (אלא אם מדובר במבחן אמצע אבל אני שנה ב ועד עכשיו היה לי רק אחד כזה. לפניו לא היה יום חופש.) בתקופת מבחנים אין בכלל לימודים ואתה בא לקמפוס רק כדי להבחן. אז יש יום חופש. יש הרבה ימי חופש.
אני לא יודעת איך זה שם, לא עשיתי יג
שואל השאלה:
?