3 תשובות
זה פשוט כואב, לא תוכל לפתוח את העיניים סביל זה כן כי בסוף תעבור את זה.
שואל השאלה:
זה כאב שהוא סביל או סתם מציק כזה בעין?
זה כאב שהוא סביל או סתם מציק כזה בעין?
אנונימי
כן כואב רק ל3 ימים אבל זה שווה את זה.
באותו הנושא: