10 תשובות
אם זה חשוב לך ממש.
אני לא הייתי מזמינה
אני לא הייתי מזמינה
כן. מותר מדי פעם וזה בסדר
תפנק את עצמך
תפנק את עצמך
זה הצעד הנכון לך בחיים!
אתה לא תצטער על זה!!
אתה לא תצטער על זה!!
שואל השאלה:
^^אני גם אחרי שבוע של חולי... :)
^^אני גם אחרי שבוע של חולי... :)
אנונימי
אז ממש מגיע לך!!
שואל השאלה:
יש תודה
יש תודה
אנונימי
וודאיי!
בכיף בתיאבוןן
כן למה לא
ברור, מגיע לך לפנק את עצמך
ואם אתה מזמין דרך וולט (יש שם הרבה גלידריות)
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך ממש זול.
ואם אתה מזמין דרך וולט (יש שם הרבה גלידריות)
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה משם, הקוד: rotem28 ואז ההזמנה תצא לך ממש זול.
אנונימי
באותו הנושא: