7 תשובות
גם הכלב שלי ככה והוא כמעט בן שנתיים כבר
אנחנו מוציאים אותו בכוח אבל בחוץ הוא ממש נהנה
אם היא לא נהנית גם בחוץ אז אתם יכולים לשים לה פד בבית שתעשה עליו ולצאת איתה פעם ביום נגיד או ללכת איתה לגינת כלבים שתהנה
אנחנו מוציאים אותו בכוח אבל בחוץ הוא ממש נהנה
אם היא לא נהנית גם בחוץ אז אתם יכולים לשים לה פד בבית שתעשה עליו ולצאת איתה פעם ביום נגיד או ללכת איתה לגינת כלבים שתהנה
אנונימית
שואל השאלה:
עשתה 3 חיסונים...
עשתה 3 חיסונים...
אנונימי
אולי לאט לאט תנסה למשוך אותה החוצה מהבית עם חטיפים או צעצוע שהיא אוהבת תנסה לפנק אותה בזמן שאתם יורדים עם כל מיני דברים שהיא אוהבת ולאט לאט היא תפתח ותשתחרר יותר
אל תעשה דברים איתה יותר מידי בכוח שהיא לא תתרגל לטיול כמחשבה למשהו לא טוב שהיא לא אוהבת תהפוך לה אותו למשהו כיפי
כמובן אם היא סיימה את כל החיסונים אני כבר לא זוכרת כמה חיסונים
שואל השאלה:
תודה רבה לכל העונים...
תודה רבה לכל העונים...
אנונימי
מי שואל אותה זה כלב שתשתין או תחרבן ותחזור איתה
באותו הנושא: