17 תשובות
נתחיל בזה. לפי התנך השטח שלנו.
במהלך מלחמת העולם השנייה שטח המדינה היה של המנדט הבריטי בכלל וכן, היו שם ערבים . לאחר המלחמה, היהודים הלכו למדינה והיו שם ערבים ויהודים. פרצה מלחמה ורוב הערבים שהיו שם ברחו והשאירו אותנו(היהודים) שם והם השאירו גם את כל הרכוש שלהם. בזמן הזה, ליהודים היה זמן להקים מדינה
במהלך מלחמת העולם השנייה שטח המדינה היה של המנדט הבריטי בכלל וכן, היו שם ערבים . לאחר המלחמה, היהודים הלכו למדינה והיו שם ערבים ויהודים. פרצה מלחמה ורוב הערבים שהיו שם ברחו והשאירו אותנו(היהודים) שם והם השאירו גם את כל הרכוש שלהם. בזמן הזה, ליהודים היה זמן להקים מדינה
לא שונאים אותנו על עצם העובדה שכבשנו, שונאים אותנו בגלל שלפי מה שהם רואים אנחנו מפציצים את פלסטין והורגים אנשים חפים מפשע. למרות שהדבר שאנחנו עושים (לפחות לפי מה שהתקשורת אומרת) היא להפציץ אזורים מרכזיים ואנשים חשובים של החמאס. העניין הוא שחמאס משתמש באנשים חפים מפשע בתור מגן אנושי ולכן גם אנשים חפים מפשע נהרגים.
בנוסף, בקוראן תמיד לכלכו עלינו. ואפילו כתוב "היהודים חזירים" ועוד דברים כאלה
שואל השאלה:
נו נניח שאני זורם איתם שזה נכון^^^ (4am) זה עדיין מנגנון הגנה אם תוקפים אותנו נתקוף אותם
נו נניח שאני זורם איתם שזה נכון^^^ (4am) זה עדיין מנגנון הגנה אם תוקפים אותנו נתקוף אותם
אנונימי
אבל אם אתה זורם עם זה אל תשכח את כמות הכוח שיש לישראל וכמות הכוח שיש לפלסטין. אלו רמות שונות לגמרי של כוח וגם אם מתחשבים בעובדה הזאת אפשר לאמר שישראל היא זאתי שצודקת בוויכוח כי היא יכולה פשוט למחוק את פלסטין מהמפה לגמרי. זה רק מחזק את הטענה שישראל מתמקדת רק באיומים ביטחוניים. מה שכן אף אחד לא יראה את זה. אנשים רואים מה שהם רואים בחדשות ולא משתמשים בהיגיון אישי כדי לראות מי צודק.
שואל השאלה:
בדיוק...
בדיוק...
אנונימי
שואל השאלה:
אז סגור אם אתה מדמה את זה ככה ואנחנו האח הגדול דבר ראשון האחים הגדולים יותר אחריים והקטנים יותר עושים שטויות וגם האח הגדול יכול בקלות להרוג את האח הקטן אבל הוא לא עושה את זה
אז סגור אם אתה מדמה את זה ככה ואנחנו האח הגדול דבר ראשון האחים הגדולים יותר אחריים והקטנים יותר עושים שטויות וגם האח הגדול יכול בקלות להרוג את האח הקטן אבל הוא לא עושה את זה
אנונימי
אני גם שאלתי את זה פעם חחחח
אחרי מלחמת העולם השנייה שכולה היה כיבושים ניסו לשמור על השלום העולמי (אז גם הקימו את האום) וישראל כביכול כובשת את פלסטין מן הסתם שזה לא ישמע טוב יותר מכל המדינות שנכבשו לפני
אחרי מלחמת העולם השנייה שכולה היה כיבושים ניסו לשמור על השלום העולמי (אז גם הקימו את האום) וישראל כביכול כובשת את פלסטין מן הסתם שזה לא ישמע טוב יותר מכל המדינות שנכבשו לפני
שואל השאלה:
את יודעת כמה מלחמות היה אחרי מלחמת העולם השנייה
מלחמות ענקיות אני מתכוון לא מלחמות פיציות כמו שלנו ושל פלסטין
את יודעת כמה מלחמות היה אחרי מלחמת העולם השנייה
מלחמות ענקיות אני מתכוון לא מלחמות פיציות כמו שלנו ושל פלסטין
אנונימי
לא מדברת על סתם מלחמות אני מדברת על מלחמות שמדינות נכבשו
שואל השאלה:
זה אותו דבר...
זה אותו דבר...
אנונימי
מה אותו דבר
שואל השאלה:
מלחמות להרחבת שטחים זה כמו כיבוש... אם את לא יודעת אל תגיבי ...
מלחמות להרחבת שטחים זה כמו כיבוש... אם את לא יודעת אל תגיבי ...
אנונימי
מה אתה אדיוט בכוח? אתה בכלל לא מבין מה אני אומרת
הנה אני אתן לך דוגמה למה כולם ככ מגנים את רוסיה? כי היא מתחילה לספח שטחים של אוקראינה כמו במלה"ע 2
הנה אני אתן לך דוגמה למה כולם ככ מגנים את רוסיה? כי היא מתחילה לספח שטחים של אוקראינה כמו במלה"ע 2
שואל השאלה:
שונאים אותה בגלל שהיא גרידית יש לה מספיק שטח היא רוצה עוד
שונאים אותה בגלל שהיא גרידית יש לה מספיק שטח היא רוצה עוד
אנונימי
ההבדל הוא שהכיבוש עדיין ממשיך. למה אין מדינה פלסטינית ביהודה ושומרון?
אנונימי
גם אמריקה הייתה של אינדיאנים
לא באמת אכפת לאף אחד של מי השטח, פשוט תירוץ לאנטישמיות
לא באמת אכפת לאף אחד של מי השטח, פשוט תירוץ לאנטישמיות
באותו הנושא: