6 תשובות
כןן. כל פעם מחדש זה עושה לי חרדות שבסוף יגלו מי אני ואז יהיה לי מביך רצח.
או שסתם אני אפגוש כאן חברה
או שסתם אני אפגוש כאן חברה
אנונימית
כן ולא כזה אכפת לי מה הם כבר יעשו עם זה
אבל למי אכפת? זה אתר אנונימי.
אנונימית
עצם העובדה שזה אנונימי נותנת את האפשרות לפרוק ולשתף.
וכי יש הרבה אנשים בחיים האישיים שלנו שלא שיכולים להיות האוזן קשבת הזו.
וכי יש הרבה אנשים בחיים האישיים שלנו שלא שיכולים להיות האוזן קשבת הזו.
לא, אני לא.
וגם מה שאני בוחרת לחשוף, מה אכפת לי? הם זרים.
וגם מה שאני בוחרת לחשוף, מה אכפת לי? הם זרים.
וואי כן
באותו הנושא: