14 תשובות
טיפה מוזר
כן
ראיתי רק הגיבן מהנוטרדם חחח
מי אמר שזה מוזר? החברה החליטה ככה. כאילו לאהוב דברים שונים ואחרים זה לא בסדר
בחיים לא אהבתי דיסני, זה עיצבן אותי שעושים מהנשים כאלו מסכנות וחסרות אונים שלא יכולות לעשות כלום בלי נסיך
כנל
עד גיל 16 בערך לא נחשפתי לשום סרט של דיסני
לא, אני ראיתי פרוזן וזהו והכל סבבה לי.
כן
מאוד
אנונימי
אכטית, רואים שלא ראית שום סרט של דיסני, זה ממש לא על בנות אומללות וכל הבולשיט הזה נכון יש גם נסיכות שהן ישתנו בשביל הנסיך וזה אבל זה ממש לא נכון למשל: בל, יסמין, אלזה, מולאן טיאנה ועוד.
אלה נשים חזקות שלא צריכות שום גבר ואני ממליצה לך לראות ככה תביני הרבה יותר
לא אוהבת סרטים של דיסני שנוצרו ע"י בונה חופשי שרומס הרבה יוצרים קטנים וחברות קטנות
את לא יכולה להגיד אבל שאת לא אוהבת את הסרטים של דיסני אם בחיים לא ראית אחד
כן