14 תשובות
אין דבר כזה מסה מלוכלכת ..
נשמע לא בריא בכללי לגוף.
שמתי לב שהרבה לא הבינו את ההבדל בין מסה מלוכלכת לנקיה...
מסה מלוכלכלת זה לא שכל האוכל שלך בא מגאנק אלא שהפלוס הקלורי שלך הוא הרבה יותר גדול ממה שאתה צריך ככה שהרבה ילך גם לשומן ולא רק לבניית שריר
שמתי לב שהרבה לא הבינו את ההבדל בין מסה מלוכלכת לנקיה...
מסה מלוכלכלת זה לא שכל האוכל שלך בא מגאנק אלא שהפלוס הקלורי שלך הוא הרבה יותר גדול ממה שאתה צריך ככה שהרבה ילך גם לשומן ולא רק לבניית שריר
אין דבר כזה יש מאכלים לא בריאים ויש שכן
שואל השאלה:
אני אוכל בדרךכלל 2 חבילות לוטוס על הבוקר עם נס וארטיק
אני אוכל בדרךכלל 2 חבילות לוטוס על הבוקר עם נס וארטיק
אנונימי
אחי זה לא יעזור לך להתקדם
אתה אוכל שטויות
שואל השאלה:
תאמת שיש לי תוצאת מטורפות לשלוח לך תמונה?
תאמת שיש לי תוצאת מטורפות לשלוח לך תמונה?
אנונימי
שואל השאלה:
שיש לי*
שיש לי*
אנונימי
מוזר תאמת
שואל השאלה:
לשלוח?
לשלוח?
אנונימי
למה קבעת שהוא אוכל שטויות בשאר היום?
אם הוא מתחיל ככה את הבוקר זה לא אומר שכל היום שלו יהיה ככה
עוד פעם ההבדל בין מסה נקייה למלוכלכת זה לא מה אתה אוכל זה הפלוס הקלורי
אם בנקייה תוסיף 300 קלוריות אז במלוכלכת תוסיף 700 ובמצב כזה מן הסתם שלא הכל ילך לשריר והעודף יצטבר בשומן
אם הוא מתחיל ככה את הבוקר זה לא אומר שכל היום שלו יהיה ככה
עוד פעם ההבדל בין מסה נקייה למלוכלכת זה לא מה אתה אוכל זה הפלוס הקלורי
אם בנקייה תוסיף 300 קלוריות אז במלוכלכת תוסיף 700 ובמצב כזה מן הסתם שלא הכל ילך לשריר והעודף יצטבר בשומן
זה סתם סוכר אחי
אתה צודק זה זבל יא אח וזה מה רשמתי למעלה אבל אם הוא מגיע בשאר היום לחלבון שהוא צריך ופלוס קלורי ותוך כדאי מתאמן כמו שצריך זה לא ימנה ממנו להתקדם
זה שלעשות מסה מלוכלכת זה זבל מסכים איתך רצח כי בסוף הוא יהיה באחוז שומן גבוה ואחרי חיטוב מה ישאר לו מהשריר...
זה שלעשות מסה מלוכלכת זה זבל מסכים איתך רצח כי בסוף הוא יהיה באחוז שומן גבוה ואחרי חיטוב מה ישאר לו מהשריר...
באותו הנושא: