4 תשובות
כי האדם היה הבן אדם הראשון
לא חושב שזה זכר, זה פשוט השם של המין שלנו
יכןל להיות שאני טועה
יכןל להיות שאני טועה
כי אומרים בת אדם
כי אנחנו כולנו הגענו מאדם האדם הראשון
באותו הנושא: