5 תשובות
אייפון קודם שיומי אחר כך ואז גלאקסי ואז כל השאר
שואל השאלה:
איך זה עובד?
נגיד לחברה שלי יש אייפון 12 או 13 לא זוכרת
ולה כבר יצא
אנונימית
בטח יש עוד
יש חלק שזה עדיין לא יצא להם