5 תשובות
באסה
אייפון קודם שיומי אחר כך ואז גלאקסי ואז כל השאר
שואל השאלה:
איך זה עובד?
נגיד לחברה שלי יש אייפון 12 או 13 לא זוכרת
ולה כבר יצא
איך זה עובד?
נגיד לחברה שלי יש אייפון 12 או 13 לא זוכרת
ולה כבר יצא
אנונימית
בטח יש עוד
יש חלק שזה עדיין לא יצא להם
באותו הנושא: