12 תשובות
כי זה כיף לשחק בהם,

למה אנשים מבזבזים כסף על משחקי קופסא?
כי הם אוהבים את זה
Zm
כי באלהם
יש אנשים שזה תחביב שלהם כמו שחלק מאנשים מבזבזים על בגדים ותחביבים
כי הם נהנים להעביר בזה את הזמן
אני יכולה להבין את מה שאת אומרת

אבל גם יכולה להבין אותם, לכל אחד יש את השיט שלו שהוא אוהב
כי זה מעביר זמן
ומהנה למדי
אם כי אני באמת לא מבין למה אלא אם הם רוצים לשחק אונליין/עם מודים/לכבד את יוצר.ת המשחק
גם אני לא הבנתי את זה פעם אבל זה פשוט מהווה להם הנאה כזאת (אין להם בעיה לבזבז על זה כי זה כיף להם)
שואל השאלה:
טוב
אנונימית
נגיד שאת הולכת לראות סרט למה את משלמת עליו

משחק זה כמו סרט רק מהנה להרבה יותר זמן
תלוי, יש משחקים נגיד מיינקראפט שהם נורא כיפיים לאפשר לשחק עם חברים אז קניתי וזה מאוד משתלם. זה פשוט כי שווה לטעמנו.