5 תשובות
תקראי הלביאה הלוחמת זה לא אמור לשעמם אותך
הרבה אהבו תעתוע ואיתנו זה נגמר, ממליצה לך לנסות ויש פה גם מישהי באתר ששלחה לי רשימה ענקית של המלצות
וואוו הבחורים של טומן מעולה!! היינו שקרנים מטורף ריקסון ריירדרס זאת סדרה חמודה אבל כל הספרים דיי אותו דבר שזה נהיה קצת מציק ולא זוכרת איך קוראים לסדרה אבל נסיכה על הנייר ספר מעולה סדרה טובה ממש
מתח:
המדריך לרצח ילדות טובות
אחד מאיתנו משקר(יש עלזה גם סדרה עם אני לא טועה)
13 סיבות
אחד מאיתנו הבא בתור(ספר המשך ל"אחד מאיתנו משקר")
ג'ון גרישם

רומנטיקה:
אדום, לבן וכחול מלכותי
עוצר נשימה
שניהם מתים בסוף
ארי ודנטה מגלים את סודות היקום(יש גם המשך אבל אני לא זוכר איך קוראים לזה)
אם את בקטע של ספרים ארוכים ועבים כמוני אני ממליצה לך לקרוא את בית ספר טוב ורע (יש גם סרט בנטפליקס על הספר) אני ממליצה לך גם על הארי פוטר שזה אחד טובים ביותר.