6 תשובות
שואל השאלה:
יש לי שם מתנה לחברה והיה לה יום הולדת לפני חודש וחצי לא נעים..
אנונימית
יאו איזה מעצבן זה
לא נעים
עדיין צריך לחכות
איזה באסה
שואל השאלה:
מה עושים
אנונימית
גם אני לא קיבלתי
עבר חודשייםם
כן לוקח להזמנות מהם להגיע מלא זמן