6 תשובות
שואל השאלה:
יש לי שם מתנה לחברה והיה לה יום הולדת לפני חודש וחצי לא נעים..
יש לי שם מתנה לחברה והיה לה יום הולדת לפני חודש וחצי לא נעים..
אנונימית
יאו איזה מעצבן זה
לא נעים
לא נעים
עדיין צריך לחכות
איזה באסה
איזה באסה
שואל השאלה:
מה עושים
מה עושים
אנונימית
גם אני לא קיבלתי
עבר חודשייםם
עבר חודשייםם
כן לוקח להזמנות מהם להגיע מלא זמן
באותו הנושא: