4 תשובות
אמצע ינואר זה מעולה. אם את יכולה תתחילי ללמוד מילים באנגלית ובעברית לפני, זה גם מעולה
ינואר זה סבבה אם את יכולה לפני אז אפילו עדיף
מאמין שכן יש קורסים שמכינים אותך גם תחפשי באינטרנט בהצלחה
כמה שיותר מוקדם תתחילי ללמוד, תוכלי לחלק את הלמידה בצורה פחות עמוסה