9 תשובות
לא
אבל אי אפשר לשפוט
אבל אי אפשר לשפוט
שואל השאלה:
מה זה אי אפשר לשפוט אני מאובחן ואני לא מתנהג ככה לכל אחד
מה זה אי אפשר לשפוט אני מאובחן ואני לא מתנהג ככה לכל אחד
אנונימי
לא.
לא, אבל זה קורה
לדעתי זה תלוי במי שעובר את הדכאון.
יש כאלה שמצב הזה דווקא הרבה יותר נחמדים כאילו כמו שירצו שיתיחסו אליהם ויש כאלה שמהמצב רעים יותר, תירוץ זה לא אבל ככה זה
יש כאלה שמצב הזה דווקא הרבה יותר נחמדים כאילו כמו שירצו שיתיחסו אליהם ויש כאלה שמהמצב רעים יותר, תירוץ זה לא אבל ככה זה
בתור מישהי שיש לה דיכאון, זה לא סיבה מוצדקת בכלל, יש להם דיכאון שלא ישתמשו בזה כתירוץ לזה שהם מתנהגים רע. יחס רע לאנשים לא נובע מזה ישירות ולהשתמש בזה כתירוץ רק מוציא אותם רע יותר.
^למה כן
אנונימית
^מבינה אבל זו לא הכוונה, יש הבדל בין להתנהג מגעיל למה שאת אומרת
החיים לא יפים אבל לאף אחד אין זכות להתנהג בצורה *מגעילה*
אנשים שלא מחייכים זו לא התנהגות מגעילה
כאלו שתמיד מחייכים וחיוביים צבועים גם בעיניי, כי זה לא אמיתי
להתנהג מגעיל זה לזלזל באחרים או אפילו להתעלם ולהאשים את המצב הנפשי שלהם
ולאף אחד אין זכות לזלזל במישהו אחר ללא סיבה
ושואל השאלה, אני לא חושבת שאנשים שבאמת חווים דיכאון פשוט יבואו ויגידו את זה בצורה הזאת
החיים לא יפים אבל לאף אחד אין זכות להתנהג בצורה *מגעילה*
אנשים שלא מחייכים זו לא התנהגות מגעילה
כאלו שתמיד מחייכים וחיוביים צבועים גם בעיניי, כי זה לא אמיתי
להתנהג מגעיל זה לזלזל באחרים או אפילו להתעלם ולהאשים את המצב הנפשי שלהם
ולאף אחד אין זכות לזלזל במישהו אחר ללא סיבה
ושואל השאלה, אני לא חושבת שאנשים שבאמת חווים דיכאון פשוט יבואו ויגידו את זה בצורה הזאת
באותו הנושא: