4 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו נמצאים באותו שבט בצופים אבל אני לא רואה אותו במפקדים וזה והוא אמר שהוא נפרד שהוא יודע שנתראה שוב לא הבנתי
אנחנו נמצאים באותו שבט בצופים אבל אני לא רואה אותו במפקדים וזה והוא אמר שהוא נפרד שהוא יודע שנתראה שוב לא הבנתי
אנונימית
כן
יש אנשים שזה טוב להם יש אנשים שלא
כן, עדיף ליצור את הנתק בהתחלה
באותו הנושא: