7 תשובות
קרינה גבוהה מאוד
אתה עלול להתעוור
אנונימי
עיוורון מהקרינה
כי הקרינה של השמש עדיין תגיע לעיניים שלך
רק שלא תרגיש את זה אבל בסוף זה כמו להסתכל על השמש ביום רגיל
רק שלא תרגיש את זה אבל בסוף זה כמו להסתכל על השמש ביום רגיל
כדי שלא תדע שיש ליקוי חמה ולא תנסה לתקוף את אומת האש
קרינה גבוהה...
למיטב ידיעתי,בגלל שהשמש לא מסנוורת בזמן ליקוי ואפשר להסתכל עליה אפילו כמה דקות בלי להרגיש .. זה מסוכן... כי אתה מסתכל ישירות על קרינה למשך המון זמן..
לעומת זאת על שמש רגילה אי אפשר להסתכל יותר משנייה, ואז הקרינה לא באמת משפיעה...
בליקוי חמה זה אמנם לא מסנוור, אבל הקרינה עדיין מגיעה ומסכנת.
למיטב ידיעתי,בגלל שהשמש לא מסנוורת בזמן ליקוי ואפשר להסתכל עליה אפילו כמה דקות בלי להרגיש .. זה מסוכן... כי אתה מסתכל ישירות על קרינה למשך המון זמן..
לעומת זאת על שמש רגילה אי אפשר להסתכל יותר משנייה, ואז הקרינה לא באמת משפיעה...
בליקוי חמה זה אמנם לא מסנוור, אבל הקרינה עדיין מגיעה ומסכנת.
כי כי כי זה ישרוף לך
באותו הנושא: