7 תשובות
תאכלי רק את הצנימים
תרגישי טוב❤
תרגישי טוב❤
שואל השאלה:
הצנימים חתוכים בתוך הסלט..
הצנימים חתוכים בתוך הסלט..
איזה מתוקהה
כן תאכלי.. ותשתי יחד עם זה המוןן מים, כדאי שאם תקיאי שוב זה יצא בקלות ולא בקושי...
תרגישי טוב ❤
כן תאכלי.. ותשתי יחד עם זה המוןן מים, כדאי שאם תקיאי שוב זה יצא בקלות ולא בקושי...
תרגישי טוב ❤
שואל השאלה:
^תודה❤
^תודה❤
לדעתי תאכלי את הצנימים אבל אל תאכלי הרבה מהסלט, לעגבנייה יש חומציות כזאת גם ואולי זה יחמיר אז תזהרי
שואל השאלה:
עדכון: אכלתי קצת מהסלט והכל בסדר. תודה על העזרה והדאגה❤(:
עדכון: אכלתי קצת מהסלט והכל בסדר. תודה על העזרה והדאגה❤(:
שואל השאלה:
^תודה❤
^תודה❤
באותו הנושא: