8 תשובות
לא אני לא רוצה לחשוף את עצמי
אנונימית
אהה אופס חחח
אז מה את אומרת בכיף טוב לא משנה
כי זה מביך לרשום פה חח
הייתי שולחת לך הודעה בפרטי אבצ זה לא נותן
אנונימית
אוקיי
אז דברי איתי^
אה חבל שאת בת 12 כי כתוב לך בפרופיל ש16 חחח
אם היית 16 בכיף כי אני גם מחולון ובלי חברות :)
אנונימית
אמרתי גם אני מחולון אבל אז ראיתי שאת 12