10 תשובות
אוותר
תגלגלי ותנחשי!



























תמשיכי בכל הכוח!



















קדימה!







































כבר הגעתם לחצי!



























כמעט!






















אולי, לא יודע.
הם יפים, אבל התרבות שלהפ ודרך החיים שלהם מפחידה אותי קצת
הייתי רוצה להיות קוריאנית או יפנית
אנונימית
כמובן תמיד רציתי לאכול כלבים
https://www.youtube.com/watch?v=ojnprbndr7e&ab_channel=meheandusrevolution
כן, ככה אני אכין לעצמי את החבילות ואשלח אותם תוך שבוע ולא חודש
אנונימית
לא תודה
לא.
במיוחד לא אחרי שהם יפלשו לטיוואן