3 תשובות
כי השנה משלימים את הבגרויות כי זה לא בגרויות שלמות כמו בהיסטוריה או משהו כזה. זה אחוזים חלק השנה וחלק ביא
שואל השאלה:
כאילו אני מתכוונת שכשאני אסיים בית ספר אז יהיה לי ציונים סופיים בהכל גם במה שנבחנתי בכיתה יא?
כאילו אני מתכוונת שכשאני אסיים בית ספר אז יהיה לי ציונים סופיים בהכל גם במה שנבחנתי בכיתה יא?
אנונימית
כן
באותו הנושא: