3 תשובות
כי השנה משלימים את הבגרויות כי זה לא בגרויות שלמות כמו בהיסטוריה או משהו כזה. זה אחוזים חלק השנה וחלק ביא
שואל השאלה:
כאילו אני מתכוונת שכשאני אסיים בית ספר אז יהיה לי ציונים סופיים בהכל גם במה שנבחנתי בכיתה יא?
אנונימית