11 תשובות
אח שלי בן וקורים לו אוראל, אבל יש שם לבנות: אורין
אנונימי
שם יפה!
שם יפה לדודה שלי קוראים ככה (:
שם יפה
ממש יפה ;)
אני לא אוהבת אותו.
אני לא אוהבת...
אנונימי
לא הטעם שלי
אנונימית
יפהה
לא משהו..
באותו הנושא: