9 תשובות
זה לא מביך. ילד בכיתה שלי שאנחנו לא מדברים שלח לי עוקב באינסטגרם אז שאת לא תשלחי?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ סתם כאילו הוא צחק על משהו והוא אמר אתזה בקול מצחיק כזה מוזר רצח בכוונה אבל זה הרג את חברים שלו אז הם אומרים לו אתזה בקול שהוא עשה אז זה מביך אותו
^^ סתם כאילו הוא צחק על משהו והוא אמר אתזה בקול מצחיק כזה מוזר רצח בכוונה אבל זה הרג את חברים שלו אז הם אומרים לו אתזה בקול שהוא עשה אז זה מביך אותו
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית^
כן דיברנו פעם אחת דווקא בגלל זה זה מביך אותי
תקראי שוב פעםם
וכאילו מביך אותי שגם אני זאת שתעקוב קודם
אנונימית^
כן דיברנו פעם אחת דווקא בגלל זה זה מביך אותי
תקראי שוב פעםם
וכאילו מביך אותי שגם אני זאת שתעקוב קודם
אנונימית
אז תעקבי אחריו מה יקרה
תעקבי
פשוט שלחי עוקב ותשכחי מזה
שואל השאלה:
^ לא הבנתי
^ לא הבנתי
אנונימית
אני מתה מה הוא אמר לך
לא יודעת אם זה מביך
אני ממש אהיה פדחנית ולא אעקוב
אבל לא יודעת תעקבי
אני ממש אהיה פדחנית ולא אעקוב
אבל לא יודעת תעקבי
באותו הנושא: