4 תשובות
מתי שבאלך ההחלמה לא ארוכה אם הכל הולך תקין
קיץ. רואים את הבטן כי שמים חולצות בטן
קיץ
אם כבר אביב.. אני עשיתי באביב
לא כדאי בקיץ כי יש חודש של לשים משחות ורואים את זה..
לא כדאי בקיץ כי יש חודש של לשים משחות ורואים את זה..