8 תשובות
זה ציני כזה
עזבי את זה,מה עם נס ציונה?
Zm
כי כאילו משעמם שם
מה זה פתח תקווה?
כי התקווה אצלם לא בפתח עדיין
אנונימית
כי אין שם כלום אז אנשים צוחקים על העיר
בדיחה לא מוצלחת
אננשים מקנאים בעיר הנפלאה שלנו אם המושבות