4 תשובות
שכחתי גם מה זה
זה ה2 משוואות עם 2 נעלמים?
אם כן עושים השוואת מקדמים נראה לי
לפי מה שאני זוכרת את יש שתי שיטות אני זוכרת שאחת מהן זה לבודד או את האיקס או את הוואי
כלומר אם יש לך ש x-3=2y-2 אז את יכולה לבודד למשל את האיקס ככה: x=2y-2+3 ואז את מציבה את השווי של איקס (שזו המשוואה החדשה רק בלי לכתוב x=) במקום האיקס המשוואה השנייה
כלומר משווה בין שתי המשוואות
מביע את איקס בעזרת y או להפך ומציב
E-D