2 תשובות
פקודה של הבנק, במקרה של חריגה מהותית מהמסגרת.
טעות בהקלדת הסיסמא, מופיע רק לאחר סיום כל הפעולות, בחלק מהכספומטים הכרטיס נבלע לאחר 2 טעויות הקלדה ובאחרים 3.
תלונה של בעל הכרטיס על אובדן/גניבה.
מתקשרים למוקד, אין מה לעשות מלבד לחזור לבנק בו נבלע הכרטיס ולבקשו בחזרה, כמובן שיש צורך שהבנק שלך יאשר שאת/ה בעל/ת הכרטיס או פשוט לחכות שבועיים ולקבל בחזרה בסניף (במידה והכרטיס לא אבד בדואר, כמו שקורה באופן תדיר)
המון תודה זה מה שאני אעשה יום מקסים
סאלי