2 תשובות
פקודה של הבנק, במקרה של חריגה מהותית מהמסגרת.
טעות בהקלדת הסיסמא, מופיע רק לאחר סיום כל הפעולות, בחלק מהכספומטים הכרטיס נבלע לאחר 2 טעויות הקלדה ובאחרים 3.
תלונה של בעל הכרטיס על אובדן/גניבה.
מתקשרים למוקד, אין מה לעשות מלבד לחזור לבנק בו נבלע הכרטיס ולבקשו בחזרה, כמובן שיש צורך שהבנק שלך יאשר שאת/ה בעל/ת הכרטיס או פשוט לחכות שבועיים ולקבל בחזרה בסניף (במידה והכרטיס לא אבד בדואר, כמו שקורה באופן תדיר)
טעות בהקלדת הסיסמא, מופיע רק לאחר סיום כל הפעולות, בחלק מהכספומטים הכרטיס נבלע לאחר 2 טעויות הקלדה ובאחרים 3.
תלונה של בעל הכרטיס על אובדן/גניבה.
מתקשרים למוקד, אין מה לעשות מלבד לחזור לבנק בו נבלע הכרטיס ולבקשו בחזרה, כמובן שיש צורך שהבנק שלך יאשר שאת/ה בעל/ת הכרטיס או פשוט לחכות שבועיים ולקבל בחזרה בסניף (במידה והכרטיס לא אבד בדואר, כמו שקורה באופן תדיר)
המון תודה זה מה שאני אעשה יום מקסים
סאלי
באותו הנושא: