3 תשובות
רוסייה
כולן אשמות, זה כל הקטע של המלחמה
הממשלות אשכרה רצו להילחם, זה עצוב
צרפת.
גרמניה לא רצתה מלחמה מול הבריטים-הן היו חברות מאוד טובות לפני המלחמה, רוסיה וגרמניה כמעט נכנסו לברית הגנה אחת מול השנייה.
טורקיה לא הייתה רלוונטית להתחלת המלחמה.
בריטניה הייתה מוכנה לספוג את כיבוש סרביה בידי האוסטרים.
רוסיה לא הייתה מוכנה להיכנס למלחמה אם לא הייתה לה את צרפת.
בגדול המדינה היחידה שבאמת רצתה מלחמה מול גרמניה הייתה צרפת.