7 תשובות
ככה זה לריב עם בנות d:
בנות.. מה לעשות חייבים להגיד לנו סליחה
אנונימי
כי אנחנו העם שתמיד צודק
זה ריב של גבר ואישה.
טעית - תתנצל
היא תטעה - תתנצל
אם אכפת לך ממנה אז אין מה לעשות אתה חייב לתת לה להרגיש שהיא צודקת...
טעית - תתנצל
היא תטעה - תתנצל
אם אכפת לך ממנה אז אין מה לעשות אתה חייב לתת לה להרגיש שהיא צודקת...
גם אם היא טעתה אתה תרגיש אשם:o
שואל השאלה:
נו בדיוק זה מה שמעצבן..
נו בדיוק זה מה שמעצבן..
כי היא פשוט הופכת את זה עליך. אל תיתן לזה לקרות, ברגע שאתה רואה שהיא מתחילה לומר - לא ואתה, ואתה ואתה תעצור אותה ישר ותגיד לה: למה את הופכת את זה עלי?
באותו הנושא: