12 תשובות
מתכוננים לזה שאולי חלק גדול מהנוחות היום יומית שלך יפגע במידה ואת מתכננת לצאת. תהיי מוכנה פיזית לגמרי ותוודאי שלא שכחת כלום. זה יקל עלייך.
היה לי טיול 4 ימים והיה כיף רצח ישנו באכנסייה והיה צחוקים ממש , זה כיף
בדיוק אתמול חזרתי מהמסע הישראלי
טיול של 6 ימים
היה מדהים!
תלכי בראש פתוח ותנסי לזרום פשוט.
זה יכול להיות מדהים אם תתחברי לאנשים חדשים ובאמת שאת תצברי חוויות חדשות!
טיול של 6 ימים
היה מדהים!
תלכי בראש פתוח ותנסי לזרום פשוט.
זה יכול להיות מדהים אם תתחברי לאנשים חדשים ובאמת שאת תצברי חוויות חדשות!
זה בטח הטיול לירושלים נכון ?
את כיתה י ?
את כיתה י ?
יואוו גם אני אבל לא עכשיו, בקרובב
תהני!!
אצלי כן^ איך היהה?? טיפים, הסבר, משהו? אני פשוט לא כל כך מחוברת לכיתה ולא בא לי להעביר את כל המסלול עם חברה וחצי, אני באה בראש שאני יכולה להתחבר אליהם בטיול אבל מרגיש לי קצת לא ריאלי
ולשואלת השאלה, אני דיי בעצמי צריכה להפנים את הטיפים האלה אבל אני אגיד לך מה שקראתי - תבואי בראש פתוחח, תהני!! אל תתרכזי בהליכות, תתרכזי בחוויה
תהני!!
אצלי כן^ איך היהה?? טיפים, הסבר, משהו? אני פשוט לא כל כך מחוברת לכיתה ולא בא לי להעביר את כל המסלול עם חברה וחצי, אני באה בראש שאני יכולה להתחבר אליהם בטיול אבל מרגיש לי קצת לא ריאלי
ולשואלת השאלה, אני דיי בעצמי צריכה להפנים את הטיפים האלה אבל אני אגיד לך מה שקראתי - תבואי בראש פתוחח, תהני!! אל תתרכזי בהליכות, תתרכזי בחוויה
אנונימית
היה ממש כיף אחד הטובים , מסלולים עלייה ממש קשה , שווה הטיול ממש הכרתי אנשים מדהימים ובזכות זה הכרתי גם אנשים מירושלים .
הלילות הכי טובים זה באכסנייה ממליצה ממש ^
הלילות הכי טובים זה באכסנייה ממליצה ממש ^
מה איך הכרת אנשים מירושלים חחחחח?
אוף מה קשה, זה היה נשמע אחד הקלים:/
באכסנייה אני עם חברות של חברות אז מקווה שאני אהנה.. איך היה לכן? מה אתן עשיתן בחדר?
אבל תכלס המסלול זה רוב היום, אז מה הסיכוי שלי להתחבר לכיתה ב4 ימים האלה? כאילו הרגשת שהטיול הזה באמת גיבש? או לוותר על האפשרות הזו ולהתרכז יותר בחברות של חברות שלי
תודהה שאת עונה, שמחה שנהנתת
אוף מה קשה, זה היה נשמע אחד הקלים:/
באכסנייה אני עם חברות של חברות אז מקווה שאני אהנה.. איך היה לכן? מה אתן עשיתן בחדר?
אבל תכלס המסלול זה רוב היום, אז מה הסיכוי שלי להתחבר לכיתה ב4 ימים האלה? כאילו הרגשת שהטיול הזה באמת גיבש? או לוותר על האפשרות הזו ולהתרכז יותר בחברות של חברות שלי
תודהה שאת עונה, שמחה שנהנתת
אנונימית
שואל השאלה:
אני גרה בירושלים
אנחנו נוסעים לרמת הגולן
אני גרה בירושלים
אנחנו נוסעים לרמת הגולן
שואל השאלה:
וישנים באוהלים הלוואי היה אכסניות
וישנים באוהלים הלוואי היה אכסניות
שנה שעברה הייתי באוהלים, הייתי צמודה לחברות שלי ופחות התגבשתי אבל לכיתה שלי היה ממש כיף. דווקא באוהלים יש אווירה של שטח כזה והתלהבות, תנסי לקחת את זה לצד החיובי ולהיות אופטימית, לזכור שזו בסופו של דבר חוויה ומשהו מצחיק להזכר בו
אנונימית
הכרתי אנשים מירושלים בגלל שאותם אנשים למדו איפה שישנו בדרך כזה עד שהסעה באה דיברנו ואני מדברת עדיין עם אותו אחד .
באכסנייה היה ממש כיף עשינו שטויות לא מפרטטת כאן זה לא יפה וכע זה גיבש את הכיתה והתחברתי לילדים שלא חשבתי שאתחבר דווקא ^^^^
באכסנייה היה ממש כיף עשינו שטויות לא מפרטטת כאן זה לא יפה וכע זה גיבש את הכיתה והתחברתי לילדים שלא חשבתי שאתחבר דווקא ^^^^
והשואלת של השאלה דווקא כיף אוהלים ממש טוב זה מצחיק אנחנו נשטרנו ערים עד איזה אחת וחצי בלילה עד שתפסו אותנו והכריחו אותנו לישון