7 תשובות
הודיס
אדידס
אורבניקה
אמריקן איגל
שואל השאלה:
איזה צבע לקחת?
אנונימית
ארובניקה, קחי שחורים בעיקר
שיין ממש נוח וגם הודיס
אה ונכון אני קונה גם מאורבניקה
אני אישית אוהבת את של אדידס ונייק מהמשביר לצרכן אני קונה בקניון רמלה עזריאלי
אורבניקה!!!ממליצה בחום נוח בטירוף וטוב רצח