6 תשובות
וואו זה מעולה
זה טוב מאוד
זה בסדר, אבל תמיד אפשר לשאוף ליותר. מה את לומדת?
אנונימית
שואל השאלה:
^ פרבולות
שטחים ובדיוק סיימנו מרובעים
אלגברה
ואנחנו מתחילים טריגו בקרוב ממש (התחלנו שנה שעברה אבל זה מורה אחרת אז היא מתחילה מההתחלה)
^ פרבולות
שטחים ובדיוק סיימנו מרובעים
אלגברה
ואנחנו מתחילים טריגו בקרוב ממש (התחלנו שנה שעברה אבל זה מורה אחרת אז היא מתחילה מההתחלה)
אנונימית
^כרגע זה לא נשמע כמו חומר של י', אבל טריגו זה כן. בהצלחה!
אנונימית
שואל השאלה:
^ תודהה
ואני משתמשת בספר של יואל גבע לכיתה י 5 יחל בשביל האלגברה והגאומטריה אז זה כן כיתה י
הפרבולות אבל זה כן כיתה ט כי זה ספר לכיתה ט חחח
^ תודהה
ואני משתמשת בספר של יואל גבע לכיתה י 5 יחל בשביל האלגברה והגאומטריה אז זה כן כיתה י
הפרבולות אבל זה כן כיתה ט כי זה ספר לכיתה ט חחח
אנונימית
באותו הנושא: