11 תשובות
הגיוני לגמרי, קרה לי.
כן
הגיוני
הגיוני לא עלינו
אנונימית
ואללה לא בריא מה אני אגיד
שואל השאלה:
איך עוצרים את זה
אנונימית
כן
אני גם לא מצליחה
דברי איתו מקרה הכי גרוע עדיף לקבל דחייה מאשר לראות אותו עם מישהי אחרת
שחררי אחותי מגיע לך יותר טוב :)
את כנראה באמת ממש אוהבת אותו
ניסית להתחיל איתו?