11 תשובות
הגיוני לגמרי, קרה לי.
כן
הגיוני
הגיוני לא עלינו
אנונימית
ואללה לא בריא מה אני אגיד
שואל השאלה:
איך עוצרים את זה
איך עוצרים את זה
אנונימית
כן
אני גם לא מצליחה
אני גם לא מצליחה
סמאללה
דברי איתו מקרה הכי גרוע עדיף לקבל דחייה מאשר לראות אותו עם מישהי אחרת
שחררי אחותי מגיע לך יותר טוב :)
את כנראה באמת ממש אוהבת אותו
ניסית להתחיל איתו?
ניסית להתחיל איתו?
באותו הנושא: