15 תשובות
להסתכל על שלטים אני גם נפלתי על זה, ולא למהר להיכנס לצמתים הכל מקסימום תמתיני קצת
ותבואי ברוגע כמובן את יודעת מה לעשות
אין עוד טיפים, את כבר יודעת מה לעשות (אם הגעת לטסט ראשון מוכנה), בשלב הזה זה פשוט מזל.
מזל עם הטסטר, מזל עם הולכי רגל שלא ירוצו לכביש, מזל ששום זבל לא יחליט לעשות תאונה.
מזל עם הטסטר, מזל עם הולכי רגל שלא ירוצו לכביש, מזל ששום זבל לא יחליט לעשות תאונה.
שואל השאלה:
נפלתי על חניה גרועה וזינוק בעליה גרוע וזה היה נטו מלחץ בדרך כלל ממש אין לי בעיה ען זה
נפלתי על חניה גרועה וזינוק בעליה גרוע וזה היה נטו מלחץ בדרך כלל ממש אין לי בעיה ען זה
אני עליתי על המדרכה אתמול בטסט, כאילו מי האידיוט שעולה על מדרכה?!
אני מבינה אותך באמת. זה סתם הלחץ.
אני מבינה אותך באמת. זה סתם הלחץ.
שואל השאלה:
אוף באמת זה מבאס כי זה דברים שלא קורים לי בדרך כלל רק בטסט נלחצתי כמו סתומה ועכשיו איזה חודש אני צריכה לחכות אין לי כוח לחכות
אוף באמת זה מבאס כי זה דברים שלא קורים לי בדרך כלל רק בטסט נלחצתי כמו סתומה ועכשיו איזה חודש אני צריכה לחכות אין לי כוח לחכות
שואל השאלה:
עברת?
עברת?
לא, כי עוד מישהי זבלה החליטה לרוץ לכביש והוא בלם אותי. חוץ מזה הייתי באמת מעולה, כמו שאמרתי, טסט זה נטו מזל בשלב הזה.
(ולא להיות לחוצה, אבל זה בלתי אפשרי).
(ולא להיות לחוצה, אבל זה בלתי אפשרי).
את יודעת על מה הכשיל?
אם לא בטוחה אני חושב תוך יום באתר את יכולה לבדוק למה הוא הכשיל
בכל מקרה לשים דגש גדול על בדיקה של מראות, אלה שאומרים להגזים עם הראש לא צוחקים. מן הסתם לא יותר מדי
תסתכלי במראה האחורית כל פעם שאת שמה בלם
תשימי לב למרחק פתיחת דלת (לנסוע יותר קרוב לקו מאשר למכוניות חונות)
תשני ותאכלי טוב לפני, אפילו תקחי רסקיו קצת לפני הטסט
את צריכה להראות שאת בטוחה ביכולות הנהיגה שלך כלומר כמובן שלא לנסוע בצורה מופרזת אבל לא יותר מדי לאט, ובלי ייתר מדי היסוסים בחוקי זכות קדימה וכו
תמיד תאטי לאזור 25 קמ"ש בפניות, במפרים, כיכרות
תדאגי ממש לבדוק את האזורים המתים שלך. זה מאוד מסוכן. חבר שלי בטסט הראשון שלו סיפר לי שעוד שנייה נכנס באופנוע מכיוון שהיה בשטח המת שלו.
הכי חשוב להגיע רגועה ומוכנה למבחן. אל תשימי לב לתלמיד השני או אם הבוחן קצת מדבר לא נעים אן משהו
תהיה בטוחה ביכולות שלך
אם המורה שלך הגיש אותך לטסט הוא יודע שיש לך את היכולות לעבור אותו
בהצלחה!
אם לא בטוחה אני חושב תוך יום באתר את יכולה לבדוק למה הוא הכשיל
בכל מקרה לשים דגש גדול על בדיקה של מראות, אלה שאומרים להגזים עם הראש לא צוחקים. מן הסתם לא יותר מדי
תסתכלי במראה האחורית כל פעם שאת שמה בלם
תשימי לב למרחק פתיחת דלת (לנסוע יותר קרוב לקו מאשר למכוניות חונות)
תשני ותאכלי טוב לפני, אפילו תקחי רסקיו קצת לפני הטסט
את צריכה להראות שאת בטוחה ביכולות הנהיגה שלך כלומר כמובן שלא לנסוע בצורה מופרזת אבל לא יותר מדי לאט, ובלי ייתר מדי היסוסים בחוקי זכות קדימה וכו
תמיד תאטי לאזור 25 קמ"ש בפניות, במפרים, כיכרות
תדאגי ממש לבדוק את האזורים המתים שלך. זה מאוד מסוכן. חבר שלי בטסט הראשון שלו סיפר לי שעוד שנייה נכנס באופנוע מכיוון שהיה בשטח המת שלו.
הכי חשוב להגיע רגועה ומוכנה למבחן. אל תשימי לב לתלמיד השני או אם הבוחן קצת מדבר לא נעים אן משהו
תהיה בטוחה ביכולות שלך
אם המורה שלך הגיש אותך לטסט הוא יודע שיש לך את היכולות לעבור אותו
בהצלחה!
שואל השאלה:
כן גם לי היה אתמול ולא עברתי בגלל הלחץ הזה זה מבאס ממש כנראה שטובים עוברים שני מה נעשה
כן גם לי היה אתמול ולא עברתי בגלל הלחץ הזה זה מבאס ממש כנראה שטובים עוברים שני מה נעשה
הלחץ הפיל אותי פעמיים. בטסט השלישי כבר הפסקתי לשים ז ופשוט נהגתי כמו שאני יודע
שואל השאלה:
כן כם אותי הלחץ הפיל בחנייה ובזינוק בעלייה הרגל שלי פשוט רעדה ואני בדרך כלל ממש טובה בזה והמורה שלי אמר שנהגתי ממש טוב חוץ מזה שעל זה נכשלתי
כן כם אותי הלחץ הפיל בחנייה ובזינוק בעלייה הרגל שלי פשוט רעדה ואני בדרך כלל ממש טובה בזה והמורה שלי אמר שנהגתי ממש טוב חוץ מזה שעל זה נכשלתי
אה את ידנית?
שואל השאלה:
כן
כן
אני אוטומטי אבל זה תכלס רק הלחץ כמו שאמרת
הוא ירד שהביטחון שלך יעלה
תדברי עם המורה שלך
בהצלחה
הוא ירד שהביטחון שלך יעלה
תדברי עם המורה שלך
בהצלחה
באותו הנושא: