5 תשובות
זה שאלה פילוסופית מתרוצה
אנונימי
בשפת האם שלהם
מעניין מאוד
נראה לי שהם לא חושבים במילים
אם הם חירשים מלידה אז בתמונות או בשפת הסימנים
חושבים בשפה אותה הם למדו. אומנם תפיסת הקול שלהם כנראה תהיה שונה, והם לא ידעו איך הדברים נשמעים באמת אבל אם הם למדו שפה כמו שפת הסימנים שמיתרגמת לאותיות והברות אותם הם יכולים להבין, כנראה שזאת השפה שהם חושבים בה