5 תשובות
לא
לאא עברתי תיאוריה ראשונה
לא, השאלות בבחנים/מבחנים הם מהשיעורי בית
אצלינו לפחות
אצלינו לפחות
ממש לא . הכי קל שיש ועוברים את התאוריה בקלות
באותו הנושא: