4 תשובות
היי
הייתי רוצה לעבוד אצלך
הייתי רוצה לעבוד אצלך
היי ארצה לעבוד אצלך אם יש אפשרות כזאת
שואל השאלה:
"היי בוקר טוב, זה לגבי העבודה ב**** אמרו לי לפנות אליך לגבי עבודה במלצרות"
זה סבבה ?
"היי בוקר טוב, זה לגבי העבודה ב**** אמרו לי לפנות אליך לגבי עבודה במלצרות"
זה סבבה ?
אנונימית
כן ברור הכי טוב
הוא צריך אותך כמו שאת אותו אז קחי את זה באיזי בהצלחה לך
הוא צריך אותך כמו שאת אותו אז קחי את זה באיזי בהצלחה לך
באותו הנושא: