4 תשובות
היי
הייתי רוצה לעבוד אצלך
היי ארצה לעבוד אצלך אם יש אפשרות כזאת
שואל השאלה:
"היי בוקר טוב, זה לגבי העבודה ב**** אמרו לי לפנות אליך לגבי עבודה במלצרות"
זה סבבה ?
אנונימית
כן ברור הכי טוב
הוא צריך אותך כמו שאת אותו אז קחי את זה באיזי בהצלחה לך