49 תשובות
לא
פה ושם, אני מבודד מוזיקה מהיוצר.
לבן אדם יש פחות iq מחמור
כן, אין מה לעשות הבן אדם גאון מוזיקלי
דיסקוגרפיה מושלמת פשוט
דיסקוגרפיה מושלמת פשוט
גם ככה אני לא שומעת
כן למרות שהוא מטומטם
שואל השאלה:
אני אישית לא שומעת אותו ואת הסגנון שלו בכלל אבל ראיתי גם שעוד משדרים אותו בערוץ mtv ואני חושבת שזו ממש חוצפה.
לדעתי אסור לתת לו השמעות וצפיות. באמת.
אני אישית לא שומעת אותו ואת הסגנון שלו בכלל אבל ראיתי גם שעוד משדרים אותו בערוץ mtv ואני חושבת שזו ממש חוצפה.
לדעתי אסור לתת לו השמעות וצפיות. באמת.
אנונימית
לא ומסכימה איתך
חח גם לפני לא הייתי שומעת אותו
רק איזה שיר אחד לפעמיים.
נ.ב זה לא אומר שאני תומכת בו
נ.ב זה לא אומר שאני תומכת בו
הוא מדהים
לא בדעות שלו במוזיקה
לא בדעות שלו במוזיקה
אנונימי
אף פעם לא הייתי שומעת שירים שלו
לא באמת שמעתי אף פעם
לא שמעתי וגם לא אשמע לעולם
כן
הוא אולי חולה בנפשו אבל המוזיקה שלו מדהימה
הוא אולי חולה בנפשו אבל המוזיקה שלו מדהימה
לא שמעתי גם לפני
הוא בכלל לא אנטישמי אני ממשיכה לשמוע אותו מה שהוא אמר נגד היהודים לא היה מכוון ליהודים בכללם הוא התכוון לכמה יהודים ספיציפים מהוליווד שהם אנטישמים בעצמם ומיררו לו תחיים סתם כל התקשורת שונאת אותו אז קופצים על כל מה שהוא אומר ומנסים להוציא אותו רע אם כבר הוא אוהב יוהודים יותר מכל הגויים הסלב המסריחים בהוליווד ואין לו סיכוי בהחירות לדעתי כי הוא בכל זאת אחד האנשים השנואים שם
מי שומע את המוזיקה שלו בכלל היא גרועה
לא אוהבת שירים שלו בדרך כלל שאני שומעת ראפ אני אפילו לא יודעת מי הזמר אני סתם שומעת מה שמתחשק לי
זה כמו דואה ליפה פחות או יותר בכל זאת זמר
אנונימית
כל עוד אין שום מסרים אנטישמיים בשירים שלו אין סיבה שמישהו שיאהב אותו יפסיק לשמוע שירים שלו , אם אתם אוהבים את השירים שלו אתם מענישים רק את עצמם , לא לשמוע את השירים שלו לא יפגע בו יותר ממה שהוא כבר נפגע .
חד משמעית לא
כן,יש הרבה אמנים שאני שונא אותם בתור בני אדם אבל עדיין מעריך ונהנה מהיצירות שלהם
קניה ווסט זמר??
אנונימית
הוא התחיל לדבר על ישראל בצורה טובה כי חטף את הכאפה שלו כבר .
ולאחרונה הוא קצת נעלם
ולאחרונה הוא קצת נעלם
לא שמעתי לפני וגם לא אשמע.
כן.
זה שהוא אנטישמי לא אומר שהמוזיקה שלו לא טובה
זה שהוא אנטישמי לא אומר שהמוזיקה שלו לא טובה
מה אכפת לי אני שרופה על המוזיקה שלו
כיאלו בוא הוא גאון מוזקאי אבל בנאדם מפגר
אני חושבת שצריך להפריד בין המוזיקה לבן אדם עצמו
מוזיקה זה כמו עולם אחר
כל עוד הוא לא מביע את הדעות שלו גם בשירים, לא אפסיק לשמוע אותו
אישית, אני לא אוהבת בכלל את קניה ווסט אבל אם הייתי שומעת אותו אני לא חושבת שהייתי מפסיקה רק בגלל דעותיו.
מוזיקה זה כמו עולם אחר
כל עוד הוא לא מביע את הדעות שלו גם בשירים, לא אפסיק לשמוע אותו
אישית, אני לא אוהבת בכלל את קניה ווסט אבל אם הייתי שומעת אותו אני לא חושבת שהייתי מפסיקה רק בגלל דעותיו.
צודקת לגמרי.
השירים שלו יותר חולים ממנו, כנל הקליפים.. ולכן לא, ממש ממש לא.
פעם היו לו שירים יפים.. עד 2011 ומאז הוא רק התקלקל גם הוא וגם שיריו.
פעם היו לו שירים יפים.. עד 2011 ומאז הוא רק התקלקל גם הוא וגם שיריו.
לא וגם קניה ווסט לא יהודי הוא מה שהוא לא אומר א הוא שחור (לא קשור לגזענות נגד יהודים מי מוצא איתיופי) ב כול השחורים שיש להם קשר לארצות הברית עם כול הקטע של העבדות מי דרום אפריקה וחלקים אחרים שלא קשורים לישראל זה קשור מאוד שהוא לא יכול להיות יהודי הוא יליד העם היהודי כי באזורים האלה לא היו יהודים וכול
אנונימי
מה שאני בא לומר זה שהוא משוגע הוא מקלל ואומר שהוא רוצה לרצוח יהודים אני היחיד שחושב על זה ככה שבארצות הברית עם לא מבינים שיש כאן אנשים עם עור שחור ואפילו יהודים עם עור שחור מי מוצא אפריקאי אז הם חושבים שאנחנו גזענים
אנונימי
בגלל שהם לא יודעים את האמת
אנונימי
לא שמעתי את השירים שלו גם לפני זה.
והם אומרים דברים נגדנו רק כי הם אנטישמים ולא שום דבר אחר.
אנונימי
כן
אין מה לעשות השירים שלו טובים מדי בשביל החדכ
אין מה לעשות השירים שלו טובים מדי בשביל החדכ
לא, כל אחד שונא ישראל לא נמצא אצלי ברשימות
אני לא שומעת אותו רק מידי פעם את השיר bound 2
כן
לא ממש לא איכ המוזיקה שלו
לא שאי פעם הקשבתי לו, אבל מעניין איך הוא יסתדר בבחירות 2024
שמעתי אותו פעם והזדעזעתי. הוא לא יודע לשיר.
לצערי כן
כן
שומע אותו מעניין לי מה הוא כתב בטוויטר . אני לא לוקח את רוב המילים שלו ברצינות כי הבן אדם חולה נפש
באותו הנושא: