התחברות הרשמה

חיילים נוסעים בתחבצ בחינם בסופש?

22 בנובמבר 2022, 13:26
תחבורה ציבוריתאוטובוסיםנסיעהחייליםרכבת    
3 תשובות
תמיד לא רק בסופש
ב
בסלה ובימבי
בחגים ובסופ"ש בחינם עם חוגר ללא מדים, במהלך השבוע חייב להיות על מדים
M
Muffy
מבחינת זמן כל הזמן זה חינם
וכתוב על החוגר אם אתה יכול לעלות על אזרחי או לא
א
אמ.סי ישמין
באותו הנושא:
למה מפריע לחרדים שחילונים נוסעים בתחבצ בשבת?
בפסח חיילים נוסעים בתחבצ בחינם?
למה חיילים נוסעים לבסיס בתחבצ ולא באוטו?
כאלו שנוסעים הרבה בתחבצ ומבינים בכל האפליקציות
חיילים נוסעים באוטובוס וברכבת בחינם?
מה אתם חושבים על זה שאין תחבצ בסופש?
לחיילים מותר לנסוע בתחבץ על אזרחי בחינם עם זוזו?
חיילים, כשאתם נוסעים בתחבצ אז אתם משתמשים בחוגר או באפליקציית zuzu?
מי שנוסע/ת מחר להופעה של רן דנקר בתחבצ, איך אתם חוזרים?
חיילים החוגר עדיין עובר לכם בתחבץ?
חיילים ממורמרים אתם שמים 2 אוזניות בתחבצ?