6 תשובות
היא לא עלתה מהבית שלה במוקדמות.
כי אנחנו גרועים מידי לזה
כי אף נבחרת ישראלית לא ברמה של המונדיאל
יש לפני המונדיאל, טורנירי קדם שבהם קובעים איזה מדינה עולה למונדיאל ואיזו לא.
כמו בכל שנה לא עלינו
שואל השאלה:
מתבייש בנו וואי
אנונימי
הנבחרת לא הצליחה לעלות, היינו רק במונדיאל 1970