7 תשובות
כן זה סבבה
בסהכ חזרת ב10 זה לא מאוחר ברמה של לא תצליחי לשרוד על הרגליים בבית ספר. אבל אם באלך להישאר וזו הסיבה שלך כנראה שזה בסדר ויעלימו עין
שואל השאלה:
כן, אבל אם אני ישנה אחרי עשר אני יודעת שאני קמה עייפה ממש
בגלל זה אני משתדלת לישון ב9 ומשהו
וגם בלי קשר הסתובבתי הרבה בחוץ וזה מתיש
אנונימית
אני הייתי הולכת