4 תשובות
בדרך כלל אם משלמים בכרטיס אשראי/ רב קו יוצא פתק כזה
אם אין לך אותו אז זה בעייתי
או שאת יכולה להגיד לנהג שיגיד לפקח שאת שילמת בכרטיס אשראי
אם אין לך אותו אז זה בעייתי
או שאת יכולה להגיד לנהג שיגיד לפקח שאת שילמת בכרטיס אשראי
אם זה מהטלפון אמור להיות חך ברקוד ואם זה ברו קו הוא סורק את זה
היי, במידה ואת משלמת באשראי (בחברת דן כמובן) הפקח אמור לקחת את כרטיס האשראי ולבדוק אצלו.
בתשלום דרך הברקוד בחברת מוביט: כל נסיעה בתוקף תופיע במספר מקומות באפליקציה, כדי שתוכל להציג קוד qr כאישור נסיעה לביקורת.
על מסך "תכנון מסלול" תחת הנסיעות שלי
ב"הנסיעות שלי" בתפריט הצד
לחיצה על הנסיעה הפעילה שאתה נמצא בה תפתח מסך עם קוד qr עבור המבקר.
בתשלום דרך רב פס: ברקוד להצגה לביקורת מהיר, גישה מהירה לברקוד בפירוט נסיעות וחיובים, בנוסף יוצג לך כל פעם מתחת לדף ברקוד למבקר.
בתשלום דרך הברקוד בחברת מוביט: כל נסיעה בתוקף תופיע במספר מקומות באפליקציה, כדי שתוכל להציג קוד qr כאישור נסיעה לביקורת.
על מסך "תכנון מסלול" תחת הנסיעות שלי
ב"הנסיעות שלי" בתפריט הצד
לחיצה על הנסיעה הפעילה שאתה נמצא בה תפתח מסך עם קוד qr עבור המבקר.
בתשלום דרך רב פס: ברקוד להצגה לביקורת מהיר, גישה מהירה לברקוד בפירוט נסיעות וחיובים, בנוסף יוצג לך כל פעם מתחת לדף ברקוד למבקר.
אם שילמת באשראי צריך לקבל ברקוד של התשלום שאפשר לראות לפקח ששילמת
באותו הנושא: