7 תשובות
שאלה טובה.. כדי שיוכלו לצחוק על נמוכים כמוני:(
כן
וואי באלי להיות 1.70
וואי באלי להיות 1.70
כי לא נולדנו שווים. לכל אחד יש מגרעות וחסרונות. אלה החיים.
שואל השאלה:
זה יחסוך את כל הבדיחות על גבוהים ונמוכים
זה יחסוך את כל הבדיחות על גבוהים ונמוכים
בכלל שזה יהיה משעמם ולכל אחד יש גנים שונים
ככה
כי תמיד יהיו הבדלים בין בני אדם
זה לא רק בגובה אלא בכל התחומים
אז למה שלא לשאול למה אנחנו לא בדיוק אותו הדבר?
התשובה לזה היא שאם היינו זהים בדיוק, האנושות לא הייתה שורדת כחברה.
אנחנו צריכים אנשים מכל התחומים כשכל אחד שונה ומתאים לתפקידים שונים
זה לא רק בגובה אלא בכל התחומים
אז למה שלא לשאול למה אנחנו לא בדיוק אותו הדבר?
התשובה לזה היא שאם היינו זהים בדיוק, האנושות לא הייתה שורדת כחברה.
אנחנו צריכים אנשים מכל התחומים כשכל אחד שונה ומתאים לתפקידים שונים
אנונימית
באותו הנושא: