7 תשובות
יש רקע או סתם ככה? יש דרישות?
שואל השאלה:
סתם ככה
ופשוט צריך לכתוב 60-80 מילים אין עוד דרישות
אנונימית
טוב יש לך תלונה כלשהי? על בית ספר בבית חוגים זמן פנוי?
שואל השאלה:
כן על הבית ספר ועל דברים אחרים
אנונימית
אז אולי משהו כזה
i find ______ very frustrating. it takes from me _______ and it is very hard... וכו וכו
usually, i complain about the small things in my life; i complain about not having what i want, fighting with my friends and family and trouble at school. my family tend to complain about other things: תפרטי את החלק הזה את, כי זה באמת לא משהו שאני יכולה לחרטט לך
ומשם תמשיכי עוד בקטנה לאיזה חירטוט של סיכום אם בא לך. עשיתי לך כבר חצי עבודה בדקה+-, תלטשי את זה למה שמתאים לך
שואל השאלה:
תודה!!!!
אנונימית