6 תשובות
כי אם הוא אומר לא אני אראה אותו כל יום בבית ספר אחר כך ואז גם חברים שלא ידעו וזה פשוט יהיה מביך בשבילי אז בשביל מה
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה אבל את עדיין חיה ולפחות את כבר לא מוטרדת בזה לא?
אנונימית
שואל השאלה:
בסטיז זה כבר סיפור מסובך
אנונימית
כי אחרי זה הוא יספר לחברים שיספרו לחברות שלי ויצחקו עליי פשוט
בתור אחת שהתוודתה אני חייבת לציין שהרגשתי נוראי עם עצמי ופשוט בושה
זה למה
אבל אבל אין לי קראש