10 תשובות
כן
ארוחה כן אבל לא עושים קידוש, רק לפעמים.
כן
בעיקרון אני גם שומרת שבת, קרתה נפילה
לא
המשפחה שלי מפורקת, אנחנו בקושי אוכלים ביחד
אנחנו כן עושים ארוחה אבל לא קידוש
ארוחת שישי תמיד, קידוש לא
אנונימית